Politica de retur

Conform prevederilor art. 9 din Ordonanța de urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare este aplicabila persoanelor fizice, care au calitatea de Consumator. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare nu este aplicabila persoanelor juridice (operatori economici*) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator* (Confom Legii 449/2003, Art. 2, Lit. a).

*Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF, cu exceptia organizatiilor non-profit sau a asociatiilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

 

Conditii generale pentru retur

Termenii si conditiile prevazute in politica de retur se aplica tuturor serviciilor achizitionate prin Lemongraf AMZ SRL.

Cum returnezi serviciile achizitionate:

– Completeaza formularul de retur conform indicatiilor si specifica in mod clar ce servicii doresti sa returnezi. Formularul il gasesti in sectiunea “Retur” din “Contul meu“. Altfel contacteaza-ne prin intermediul sectiunii “Contact” sau prin telefon la +0734094967 .

 

Politica de retur:

1. Despre prezenta Politica de retur

2. Dreptul de retragere din contract

3. Returnarea comenzilor

4. Rambursarea banilor

5. Drepturile consumatorilor


 

1. Despre prezenta Politica de retur

1.1. Prevederile din prezenta „Politica de retur” se aplica tuturor serviciilor achizitionate prin intermediul Lemongraf, accesibil la adresa www.lemongraf.com, atat de catre consumatori, cat si de persoane/entitati care nu au aceasta calitate, cu exceptiile mentionate mai sus.

1.2. Prezenta „Politica de retur”, impreuna cu „Termenii si Conditiile” de vanzare din care face parte, reprezinta clauzele contractului incheiat intre client si vanzator, clauze pe care clientul le accepta in momentul in care achizitioneaza servicii prin intermediul platformei Lemongraf. Unde se aplica, termenii din prezenta „Politica de retur” au sensul definit in cuprinsul „Termenilor si Conditiilor”. In cazul unui conflict intre „Termeni si Conditii” si prezenta „Politica de retur”, prevederile din „Termeni si Conditii” se vor aplica cu prioritate.

2. Dreptul de retragere din contract

2.1. O comanda efectuata pe siteul Lemongraf.com se poate anula in orice moment inainte de expediere. In acest caz, clientul trebuie sa contacteze echipa Lemongraf la +40 734 094 967 sau prin e-mail c[email protected]

2.2. Dupa primirea/livrarea serviciilor, exista posibilitatea retragerii din contract in termen de 14 zile calendaristice de la data la care serviciile au fost receptionate. Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la decizia de retur a serviciilor.

2.3. Nicio prevedere din prezenta „Politica de retur” sau „Termeni si Conditii” nu aduce atingere drepturilor de care beneficiaza clientul, in temeiul legii, in calitate de consumator. Astfel, clientul va putea, in orice moment, sa returneze servicile pentru rambursarea contravalorii lor sau sa solicite inlocuirea acestora, in cazul in care, de exemplu, vanzatorul a livrat alte servicii decat cele comandate de catre client si nu poate remedia greseala spre satisfactia rezonabila a clientului. Toate detaliile legate de rambursarea banilor sunt cuprinse la punctul 7.

3. Returnarea serviciilor

3.1. Potrivit dispozitiilor din Ordonanta de urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, i.e. sa returneze un bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Daca este cazul, aceasta perioada de 14 zile se va calcula din ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunurilor sau:

a. de la data la care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun achizitionat – in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda servicii multiple care vor fi livrate separat;

b. de la data la care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

3.2. Dupa primirea bunurilor, exista posibilitatea retragerii din contract in termen de 14 zile calendaristice de la data la care bunurile au fost receptionate. Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la decizia de retur servicii, completand formularul ce se gaseste in sectiunea „Retur” din „Contul meu“, conform indicatiilor si sa specifice in mod clar ce bunuri doreste sa returneze. Vanzatorul va aranja ca bunurile pe care clientul vrea sa le returneze sa fie colectate de un reprezentant al societatii de curierat indicate de Doraly, in afara de cazul in care clientul solicita altfel.

3.3. Clientul trebuie sa returneze bunurile cu toate partile componente si toate articolele sau accesoriile aferente, nedeteriorate, in ambalajul original, daca este posibil. Pentru bunurile returnate conform prezentei Politici, costurile directe legate de transportul acestora catre Doraly Marketplace vor fi suportate in conformitate cu “Cum returnezi produsele achizitionate” din Conditii generale pentru retur, in functie de motiv.

4. Rambursarea banilor

4.1. Lemongraf va rambursa contravaloarea bunurilor returnate plus costul aditional aferent achizitiei, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a fost informata cu privire la decizia clientului de a se retrage din contract.

Rambursarea se va face in lei pe datele tranzactiei initiale (in cazul platilor cu cardul sau OP) sau prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de client in formularul de retur sau pe un alt suport durabil (exemplu: prin e-mail), in cazul platilor ramburs (la livrare).

4.2. Costul aditional aferent achizitiei este reprezentat de costul de livrare care se ramburseaza, numai pentru produsele returnate in termen de 14 zile de la data primirii.

4.3. In toate cazurile mentionate anterior, nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.

5. Drepturile de care beneficiaza clientul in calitate de consumator

5.1. Prezenta „Politica de retur” nu aduce atingere nici unui alt drept legal garantat imperativ. Pentru mai multe informatii cu privire la drepturile de care beneficiaza clientul in calitate de consumator, acesta poate contacta Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau Lemongraf.com.

5.2. Prezenta „Politica de retur” este in conformitate cu dreptul clientului de a se retrage dintr-un contract la distanta conform OUG 34/2014.